Nel mondo reale
Tanto per sdrammatizzare e ridere di noi.
Brutale, senza giri di parole. Senza diplomazie inutili e il tanto invocato politically correct. Pecchì quannu ce vò nce vò!
Nascita fhora de’ social, fhinitila ccù i fotushoppati. Fhaciti/mu vidira a faccia ppè chiddu chi simu e fhinimula qu si cazzi e cuoricini. Dicimuni a verità!
De unu a decia quantu mindafhutta e l’atri?
Quantu nci tegnu a lu prossimu?
Giura subba l’onora e mammita, ca ti dispiacia ppè i picciuliddhi chi stannu morendo e malatiji e fhama e ppè chiddhi ammazzati de’ figghj e pputtana.
Nescimu de schermi. Guardamuni nte l’occhji. Dicimu armenu na vota a verità. Simu omini e fhimmini veri. In carna e ossa ccu i difhetti chi non mancanu mai. On fhacimu ca simu principessi subba u pisellu e mancu principini ca na vota cchi nescimu fhora do schermu a verità si tagghia a fhetti grossi
Commenti
Posta un commento
LA PAROLA AI LETTORI.
I commenti sono abilitati per chiunque passa da qui, si sofferma, legge e vuole lasciare un contributo all'autore del post.
ATTENZIONE! Chi commenta i post del blog è responsabile di quanto scrive. Pertanto non è prevista nessuna moderazione o censura ai commenti salvo evidenti illiceità.